Създаваме атрактивни рекламни кампании,
които работят за Вашия бизнес.
Вашите идеи на правилното място
ЕФЕКТИВНОСТ
МАКСИМАЛНА
Image not available
Image not available
НДК - Samsung
НДК - Samsung
НХА - Samsung
НХА - Samsung
Орлов мост - Huawei
Орлов мост - Huawei
Бул. България - Mini Cooper
Бул. България - Mini Cooper
Shadow
bilboard_size_500_0426_bg.jpg

Защо широкоформатна външна реклама

Широкоформатната външна реклама е дори по-интензивна от стандартните ракламни кампании върху билбордове. При разпределението на пространството във Външната реклама това, което има най-голямо значение, е размерът.

Този вид медия има множество предимства:

  • Рекламата не може да бъде изключена и не е нужно клиентът да прави, каквото и да било, за да стигне до нея- тя се намира на пътя му, на всяка крачка в ежедневието му.
  • Потенциалният купувач е постоянно заобиколен от посланията на външната реклама: когато отива на работа, пътува за среща, когато отива на бар или ресторант, на път за вкъщи, за вилата или към морето.
  • Локациите са осветени и видими 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата.
  • Изображенията при външната реклама са безупречни в сравнение с рекламата върху автобус/тролей/трамвай. Винилът/мегабордът/мешът не се замърсяват, не стават кални; той не може да бъде скъсан или боядисан от преминаващите хора, тъй като се намира много високо и няма лесен достъп до него. Целият трафик минава покрай локацията, вместо обратното, посланието да търси потенциални потребители. Целият обществен транспорт има определен график и може да покрие само определени маршрути с определен тип пътници. Мегабордовете/мешовете могат да бъдат видяни от всички хора в града при различни ситуации. Билбордoвете се виждат от ползващите обществения транспорт, от пешеходците и от хората, притежаващи лични автомобили по едно и също време.
  • Рекламата на билбордoве е използвана три пъти повече от всеки друг тип външна реклама.
  • Билбордовете и мегабордовете се виждат от над 40% от клиентите в сравнение с рекламирането върху автобуси (около 20%) и в метро(около 5%).
  • Това е най-универсалната медия, която осигурява ефективен достъп до потребителите. Тя не се слива с обкръжаващата я среда и помага на продукта да изпъкне и да се разграничи.
  • Тя осигурява висока честота на възприятие и близост на рекламното послание.
  • Според проучвания, повече от 90% от купувачите са забелязали някакъв вид външна реклама в 30-минутния период преди пазаруването. Съоръженията за външна реклама дават възможността за бързо, ясно и последователно послание непосредствено преди покупка, като влияят пряко върху избора на клиента при самата покупка.