Създаваме атрактивни рекламни кампании,
които работят за Вашия бизнес.
Вашите идеи на правилното място
ЕФЕКТИВНОСТ
МАКСИМАЛНА
Image not available
Image not available
Бул. България - Mini Cooper
НХА - Samsung
Shadow
Slider

Нашите формати, продават вашите идеи

Мегаборд България ООД оперира на Българския пазар от октомври 2006 г. и към днешна дата е наложена като лидер на пазара на големите формати. От 2015 г. компанията е част от най-голямата мрежа от рекламни елементи в страната, оперираща на Българския пазар от 1999г., която притежава собствени рекламни елементи в столицата, големите и малки градове в страната, както и републиканска пътна мрежа (РПМ). С над 100 постоянни рекламни позиции широк формат (мегабордове), голям брой собствени съоръжения тип билборд/скролер 4х3, както и многобройни специални проекти за външна реклама , ние можем да Ви осигурим уникално по рода си комуникационно покритие не само на територията на град София, но и на цялата страна. Ние знаем предимството на външната реклама и големия формат, които гарантират на Вашата рекламна кампанията:

1
По-голяма ефективност
2
Повече пространство за Вашите идеи
3
Ясно и четимно послание
4
Идеална видимост
5
Гъвкавост
6
Професионално изпълнение във всеки етап на кампанията

Рекламната група на Мегаборд България, може да предложи на пазара всички формати съоръжения за външна реклама в София, републиканска пътна мрежа (РПМ) и повече от 20 града в провинцията. 

Растеж на пазара

В настоящата бързо развиващата се и постоянно променяща се обстановка на пазара, най-трудната и предизвикателна задача за всяка медия е да привлече вниманието на потребителя. Въшната реклама прави това най-добре.Нещо повече - нейната ефективност се увеличава пропорционално на демографската и социална динамика на хората.

Нито една друга медия не е толкова близо до клиента в постоянно движение!

  • През последните 25 години пазарът на външната реклама се разрасна по-бързо от всеки друг вид рекламна медия. Днес потребителите са изложени на влиянието на Външната реклама повече от когато и да било преди това.
  • Силата на външната реклама се състои най-вече в добрата визия и ясното послание, които остават в съзнанието на потребителя. Външната реклама се определя като най-доброто средство за първоначалното и последващо налагане на определен бранд на пазара, както и за неговото разпознаване. Този тип медия е универсална, подходяща за почти всеки продукт на пазара и с особено висок процент на видимост, което предизвиква безотказно вниманието на клиентите. Външната реклама не може да бъде пропусната, незабелязана или игнорирана- не можете да смените страницата, нито да превключите канала.
  • Ефективността на тази медия се състои основно в:
  1. Интензивност на рекламната кампания, което я прави по-агресивна при постигането на целта да се запомни посланието на рекламиращия в съзнанието на целевата група.
  2. Ефектът на непреднамерено облъчване, което този вид реклама има върху киентите. Този ефект често се използва, за да се подготви съзнанието на целевата група за по-сложно бъдещо послание или за да се спечели допълнително внимание върху рекламната кампания.

Реализирани проекти